Sunday 15 November 2015

Strah vs. Ljubezen

V trenutkih, ko nas prežema strah, smo na preizkušnji značaja. Sicer še tako strpni ljudje nenadoma postanejo paranoični in sovražni... 
Z vsem srcem sem proti kakršne vrste nasilju, čeprav je včasih težko ostat 'skuliran' ob vsej noriji, krču strahu, medijskem pompu...

A verjamem v slednje- kadar smo v dvomih, izberimo pot, ki vsebuje več ljubezni, več srca. 

To v tem primeru pomeni - brez obsodb, brez prehitrih zaključkov... Sočustvujemo in gradimo na ljubeznivih, 'čistih' odnosih. En zločinec nikakor ne predstavlja naroda ali veroizpovedi, kateri naj bi pripadal. 

Sama sem imela v preteklosti izkušnjo, da je splet naključij (in nesrečno sodelovanje drugih ljudi, lažnih informacij itd) privedel do sila nerodnega nesporazuma, ki se je kar kopičil. Bolj ko sem ga skušala pojasnit in razrešit, bolj se je zapletal. Ključnega človeka sem želela dobiti na pogovor, da razčistim in pojasnim vse ozadje. Vse, kar sem želela, je bilo to, da se razjasni okoliščine in uvidi zmoto in da ostane 'čisto' prijateljstvo. A ta človek se je očitno že odločil za svoje zaključke... Ni želel slišat, videt. Dolgo je trajalo, da sem dojela - človek velikokrat verjame to, kar želi verjeti - in lažje je prenesti odgovornost na druge. Prijateljstvo ni bilo mogoče iz drugih razlogov, ki jih v tistem času nisem jasno videla. V strahu, da izgubim meni ljubo prijateljstvo, sem 'lovila' možnost pogovora - vendar je bil razlog drugje. Če bi bila že v začetku potrpežljiva in brez strahu, bi resnica prišla na dan na precej manj zapleten in (zame) boleč način.

Strah je največji strup za ljubezen ... To velja za vse vrste ljubezni; do partnerja, dela, življenjskega sloga... V hipu, ko se prepustimo strahu, izgubimo del sebe. Nič čudnega, da so včasih govorili "ne izgubi glave"  ali kar "se je izgubila". K sreči se lahko najdemo. Le kompas je potrebno naravnat v pravo smer ... 

Potrpežljivost - ključna beseda, ki je v tem času potisnjena v stran zavoljo ves čas hitečega urnika!
Potrpežljivost v odnosih, tudi do sebe, v situacijah ... 

Svet bi bil lepši, če bi vsak za trenutek obstal in globoko vdihnil in si pred vsakim dejanjem ali odločitvijo v glavi naravnal program ljubeznivosti. 

P.s. 
V zadnjem času opažam, da je med ljudmi pomanjkanje osnovnega bontona, kaj šele pozornosti, potrpežljivosti in strpnosti. Bonton - oblika strpnosti. Vse premalo ga vnašamo v življenja in premalo tega učimo otrok ...

Hvala za pozornost. ;)


<3 



source: Uk Post (Syrian family - refugees) 



Source: Urneveralone blog, 2013

No comments:

Post a Comment